今日一朝早又比人罵
日日如是
之後同左屎忽貓地去打波
打左好耐...
其實係因為我比屋企人趕左出黎未食飯
林住叫佢同我出去食嫁
點鬼知佢叫我同佢出去打波
冇曬力啦
點知突然間仲落左場狗屎
成身濕到透
真係咩都看透囉
打完之後成6點半啦
隻死人貓先同我講去祜漢食野
去果時佢同老呠兩丁由係度又拖手又咩咩咩
睇到都弟得丫
佢地就好啦
唔知幾時先可以同你好似佢地兩個咁呢
真係下雨天總掛念從前丫
又係度亂林野
去咩食野丫
未又係叫我去做佢電燈膽
返屋企算啦...
點知我又冇傘
仲比人撞庒眼鏡
屎忽貓....都係你衰.......................