我的日記- -
發生同特別的事情 - -
kcdfd
暱稱: ♥零度♥明日夢♣﹏
性別: 男
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-06-12
文章分類
全部 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1
留言總數: 24
今日人氣: 6
累積人氣: 240
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 12 日  星期四   寒冷


2008-06-12 分類: 未分類

<---覺得佢真係愈黎愈令仔啦  愈來愈索啦@v@ 哈哈

                      呢幾日成日落雨T^T 心情都係麻麻-3- 今日有條友好惡咁行過黎 ...

                      開頭以為佢想殺我一.一 原來係想問我借5蚊搭車返屋企w0r...

                      佢話岩岩放監-.-比佢下q死啦^^!呢幾日又係早上訓教 夜晚出去玩

                      我真係勁牙- -   我終於染左頭髮了 不過顏色唔多滿意lo

                     不過算啦-3- 用住呢隻色先 

                    電話又唔知咩事比人cut左啊 \ _ / 超火lo

                    明明前幾日先交左電話費架一.一

                   搞到我又要買住張儲值卡用住先

                    點解會咁黑仔架- -

                   本來諗住今晚去北角玩ge..

                   但我想拎埋副con先去

                   最衰都係果條友啦- -本身今日拎到架

                  佢無啦啦叫我做問卷調查

                  搞到我遲到- -凸

                  買con果條友又話聽日先T^T

                  吹到lo -3-

                   今日打住咁多先 因為隻手好攰啊 比次機會啦 -.-

 






訪客留言 (返回 kcdfd 的日誌)


shanlovesiu 於 2008-06-18 12:50 AM 發表:
吹到lo..
尒個blog得一扁日誌..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



like_love 於 2008-06-16 11:54 AM 發表:
屌你]]
咩非洲黑人哪!!
[[死哪型]]...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



MIYOBI 於 2008-06-15 09:55 PM 發表:
怎樣稱呼?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



slly 於 2008-06-15 05:39 PM 發表:
C0MMENT-3-;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



emilyauska 於 2008-06-14 05:42 PM 發表:
吹到lo
系你卑我
總叫我多d黎留cm架
我卑你激死....- -
勁無奈lololololoo- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



牙欣` 於 2008-06-13 03:19 PM 發表:
Cm`到..
得閒去番我個blog..
留番個Cm比我牙!!!
如果吾系我下次吾黎架啦....-3-!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你個BLOG 有冇網止架-3-
唔係搵餐死
Posted at 2008-06-14 01:03 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MIYOBI 於 2008-06-12 09:41 PM 發表:
PASS By`

做個朋友喔`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好哇=]
Posted at 2008-06-14 01:02 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



emilyauska 於 2008-06-12 06:17 PM 發表:
- -.......CM到....
要還的喔- ->...你染左咩野色呀- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

點解你會知我個QOOZA GE??
冇牙 啡啡地-3-
Posted at 2008-06-14 01:01 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



si1115 於 2008-06-12 02:58 PM 發表:
@.@"cm for u la,,
借$5搭車..好搞笑la,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都吾G佢哇 -3-比佢下死啦- -  THX你的CM
Posted at 2008-06-14 01:01 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lovearting 於 2008-06-12 02:12 PM 發表:
伊幾日成日落雨都真係幾煩下...囧
比個Cm你∼
要回的說>w<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係lo 成日落雨想出去玩都吾得 T^T
THX 你個CM啦 =]
Posted at 2008-06-14 01:00 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


« | 1 | 2 | 3 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]