之前係頭果幾段成績都不斷下降,但第三段班主任同我講,我其實有六科吾合格,但係就有一科係比夠既~
佢同我講今段你再吾比心機的話你就會比人趕出校;仲話我上堂咁聽書,點會吾合格呢!?真令人覺得奇怪~
之后班主任又同我講今段我應該要點做先得~
我現在只係知道係我咁多科吾合格入面,有一科要7字頭先吾使補考~其他既都仲未知,