親情,友情,愛情-大家覺得那樣會比較重要呢~
kch0200
暱稱: 呆
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2009-11-08
我的日子如何 以后的日...
2009-10-05
中秋節夜間大遊行~
In ever time ,I was ...
文章分類
全部 (23)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 23
留言總數: 20
今日人氣: 6
累積人氣: 1039
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 27 日  星期一   晴天


朋友跟我反面了 傷心 分類: 未分類

尋日早上個FD打比我叫我一齊去黑沙水庫行下,

但我遲遲未到,佢巳經等吾到,就打電話給我叫我不用到他那邊,

然后我打給他,問佢到底點,之后佢Cut我線,我再一次打比佢,本身想同佢講話吾黎,

佢講左2個字"on9"跟住又cut左我線,果時開始有D火跟住返左屋企,點知佢打比我,佢同我講:"我而家自己去,

你以后都吾使搵我啦!(生氣)",然后我打返比佢,同佢講:"我都諗住叫你自己去架,點知你cut我線,我吾記得左原來我約左人"

之后佢話:"得啦",跟住又cut左,之后再打多次,今次直頭cut左我線,吾聽我電話,

呢個時候我心開始有D嬲又有D后悔,沒想到我這次所做的時,會得來一個打擊這麼大的結果,

雖然朋友無左,可以再搵過,但係想搵返一樣興趣既人,就梗加難,

希望大家睇完我呢篇文章之后比D意見~

說說我應該點做??有得佢繼續嬲!?定一話等呢件平淡之后再打比佢同佢say sor !?

希望大家比D見議我~






訪客留言 (返回 kch0200 的日誌)


kch0200 於 2009-07-29 03:53 PM 發表:
我都想搵返條女一齊呀~不過無人鐘意有咩用=.=
而且有既都無個岩=.=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CREDO 於 2009-07-27 11:23 PM 發表:
吾講意為你同個女仔一起!
其實2個都有不對!!一個小氣,一個冇記性~_~!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]