金日又係11點幾起身!之後就去左文奘等肥仔同y6,點知等到2點幾,黎到又等牙大~跟住就去左荃灣,旺角................整到10點幾先番到屋企 唔知你幾時先會番黎,有無掛住過我呢??????????