金日一起身,就去玩墨香!!!之後比左我牙妹玩,我就去左訓,訓到5點幾,有好多人打比我問我出唔出街,我都唔出得><因為金日屋企做節,跟住起左身,就同小玉傾左一陣,之後就同2個表弟玩,玩到10點幾,就去左下面玩!!玩到1點幾先番屋企!!!聽日又唔知去邊,唉