金日2點幾就去左文娛揾牙大,之後傻寶個d都黎左!!!本來諗住燒野食,點知又無位!!!跟住就同左小玉,牙詩同傻寶去左睇1408,本來諗住鬼戲,點知又好笑,又害怕!!到左12點幾就送左小玉番屋企(因為怕佢一個女仔番),送完就去左麗瑤揾人,係麗瑤吹水吹到3點幾就番左屋企!!!!金日枑到佢唔開心,點算!!