金日3點幾出左文娛揾我d fd,本來金日係同小玉去睇煙花,不過佢又話心情唔令,之後就答應雞豪去bbq,之後6點幾打比小玉問佢係邊,佢既然話去緊尖咀囉!!跟住問佢同邊個,佢話同牙pink囉!!唉~心傷!!我燒完之後打比佢,叫左佢去荔景,之後同佢吹左一陣,佢話番屋企,佢又拉牙傻寶唔知去做咩,跟住y6眇到佢比左隻介指傻寶,叫傻寶比我!!!原來佢怕多人係度~哈哈^^小玉多謝你買比我波