今日派左英文卷同通識,,成績上都幾滿意
英文就 78分 通識就88分
一諗起呢到就好慚愧,,
因為中文只係得67.5分咋.......
不過好彩英文同通識可以拉番d分-v-"
今日就講到呢到啦~
同目標出發
星期2勁開心,,派左數學卷,,72分,都滿意啦..
到左今日,,派左中文,,67.5分 勁吾開心
我既目標係科科70分以上,,但係做吾到
真失敗
今日係第一日寫blog,,[[朋友介紹]] 都吾知寫咩好,, 今日係學校到聽人地訢苦,,佢話同佢個bf感情吾好[[好似散左]],到左而家都吾知點,又吾洗人幫拖-,-唉,,,佢bf好似因為我fd吾比相佢就嬲左佢-.- 咁就散真係冇感情,唉,,希望我個fd吾好為佢而傷心XD''