琴日24號我地(明仔,樂仔,打把聰同埋李嘉俊)一齊去海園玩哈囉喂,金年係我地第一次去
我地去左個十年回魂館,d人(明仔)一入去就狂大叫 嚇返d鬼-0-唱埋校歌添-=-
跟住去坐纜車,我有少少畏高- -行行下有d人扮鬼嚇人 嚇到樂仔大叫-v-
到左夜晚 開始多鬼行出泥嚇人 我地行左勁耐 無啦啦見到中文miss朱同佢老公玩童眼@~@
影左一張相 我地去左一間餐廳睇野 有人扮外星人打鼓 打到手殘xd 去到明仔鐘意果個反擊戰到企
企左成1個鐘 到未玩得 中途走左 我地坐海洋列車落山 10點4有人係廣場跳舞 果陣勁high A0A
有人跳大風車 超勁 11點9走囉~走果陣明仔同我講緊野 無啦啦有隻鬼斬落佢個肚到xd 走果陣都有香口膠食
12點到去食m記. (一日大約就係咁 成日得明仔好似傻傻地咁 大約都無野發生xd) comment:)
|