講返尋晚先喇...呀妹d朋友走左..
都成2~3點喇...我係個沙發度諗住訓
突然冬良打黎..話拉大隊上我屋企..咁無所謂既
之後就有4女4男係我屋企度有d上網有d打機..
之後就睇鬼片...大家都知架嗎..小明基本上係一個仆街黎架嗎
我又點會放過一d嚇人既機會呢...哈哈...天光前嚇左佢地幾野..笑死..
天光7點幾8點..佢地走了,,我吃完個早餐..沖完個涼..都經已9點幾..
就訓著左..訓左2點俾人嘈醒= =..頂...無教好訓..
係咁打機..夜晚又打邊爐...死了= =..
好累...爬去訓算= =..
|