cursorshelp


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com

♥`你的回憶沒有我的踪影!-
kei_kiki
暱稱: 〝小琪琪〞
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-11-14
十級火警
光陰似箭
2009-06-26
給 各位!!
文章分類
全部 (26)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 26
留言總數: 68
今日人氣: 0
累積人氣: 1097
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 10 日  星期五   晴天


2009-04-10 分類: 未分類

今日我同阿嫲去左表姐屋企到睇佢.表姐真係型人撞車你撞車你撞到咁

你可以連撞你ge車牌睇到唔睇比人走鬼左到得??你E加好彩冇咩事..但係你個嘴真傷得好嚴重.你其中ge一隻牙撞到得半隻.我見到真係妳想笑.

仲有表哥你.你可以同我講係我屋企付近有個好靚ge女仔讀菜農.之後我諗諗下我隔黎屋戈女仔讀菜農佢仲好靚.我同佢講左之後我在三確定一定係佢.表哥又同我講叫我幫佢問佢名又問佢MSN又叫我揾多D佢D野......佢又話叫我同佢講我表哥好仲意你.仲話你見過佢.我係你屋企你一直講佢.你咁仲意佢你咪同佢講.你同我講冇用加!!你仲講考完試去我屋企睇睇佢.我超想講你睇佢到冇用啦!!你都見到佢番學有個男仔等佢一齊番啦!!你有咁多女溝你.你E加仲有條.

之後.我頂唔順我走.我走左出門口加加琳打比我問我仲唔去粟米到??我以九秒九去粟米到.之後我先知到係Fish唔得閒姐...我去到粟屋企超大行樓梯行死人.佢地個個係到打馬吊.仲係要賭錢.我近日冇咩錢所以我冇玩坐係到睇.我睇睇下超好笑.粟米你加以大相公好彩佢地冇計你錢.如果唔係你一定死得.仲有加加琳你可以令粟米....你真係出真朋友.仲有粟米你可以一家比两家.你到唔洗去死咁大件事.

加加琳.粟米你地可以有咁多小說ge??小說對我講係水星文.

我發粟米屋企有個假髮同一個假人頭.加加琳睇到等于我睇到動物一樣. 

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 Kelsie佢一定冇事加.你唔好唔悶心.我知有D咁ge野係人到會咁.如果你想喊我會同你一齊出去喊加.

 

2009 年 4 月 3 日  星期五   晴天


2009-04-03 開心 分類: 未分類

今日考完試啦!我今次一定有N多課唔合格啦!!洗講啦!

唉...過左就算啦!唔好左咩啦!!

我地今日考完試两點幾我地去左溜冰.我學左都係唔識.我仲要...

仲有我日學學下見到Kelsie佢地.佢仲問我地去唔去睇鬼片.本身我地話去ge.之後有D話唔去.所以我地冇去到.Sorry啊!!

我地溜溜下我地玩冰.我仲要比人整到個頭勁多冰.其她女仔到係.我地D女仔勁可僯.咁玩

之後.我地去左打機.我同楠楠玩到痴左.

7點幾ge時後我同溫施雅行番去.

我番到去我隻腳痛到.......死得啦!!!

 

 

 

2009 年 4 月 2 日  星期四   晴天


2009-04-02 無奈 分類: 未分類

我今日番學等巴士ge時後.有一個三十幾歲ge阿姨係到講咩街巿....我以為佢講電話.佢一轉身咩都冇.自己係到自言自語.佢坐ge巴士一到佢講陳咩還錢.佢仲要超大聲咁講(住我附近ge人知佢係邊個叫佢一聲靚女佢去買野食比你ge女人)佢正一食屎狗.下次我番學或其它地方我一定.....

我琴日又見到D.咁ge人今日又係見到D咁ge人.想我死咩?

 

2009 年 4 月 1 日  星期三   晴天


2009-04-01 分類: 未分類

我考試又死左幾何同交白卷冇咩分別....見到份卷.係冥王星撞地球

之後我二點前番學.因為馬Sir 幫我地溫英文.我地有好多好笑ge野.(唔想打)

我地溫到三點幾ge時.我地放人.我同左文靜.彤彤同甘遠霞佢地走,行行下我地見一隻....(相後補)見到佢我地超大聲咁叫又彈左起身.

咁我地去左龍M坐.我影左彤彤好多相.佢比我激到佢....

之後我地做左D....(唔講得.袐密)

4點幾~五點幾我送左彤彤番屋企

我番到屋企死得.超悶..

仲有今日愚人節快樂

 

2009 年 3 月 31 日  星期二   晴天


2009-03-31 愉快 分類: 未分類

唉......我今日同加琳琳...佢地去左高M到溫習.我知道我地一定唔係溫習.我接近3點先去到.我去到ge時後我見到加加琳同林耀文係到玩PP

我去到我好無奈.我冇野講.之後Now仔.林耀文....佢地講左D野.咁我咪發脾氣將Now仔ge生物書........

之後加加琳係4點半左右話要同D  FD.之後我咪走

我係番屋企ge時後.我見到有個低能?低B?反正有問題ge傻仔.我行過佢30秒後.佢向佢右手面大叫:落車啊!!咁我咪轉頭睇睇..個野有問題加.D人O嘴又啤住佢.下次唔好比我見到佢,我一定.........