今日3月9號NA
好快同寶貝1年LU
好開心 好開心
一直都覺得自己好幸福
因為有寶貝錫我
無止境甘樣錫我 保護我
我唸我冇可能再搵到一個
好似寶貝甘對我GE男人
我知寶貝會永遠愛我
永遠錫我 永遠保護我GA
I LOVE U ALWAYS =]
唔經唔覺同寶貝已經一齊左差5多一年..同佢一齊真係好開心..好幸福~
唔知點解我真係好想同佢永遠係埋一齊..永遠比佢錫我..保護我~
果種感覺真係好強,,而且我相信我地係可以GE!
因為係佢GE堅定令我堅定...我相信我地會永遠幸福~~~~
寶貝老公..I LOVE U 4EVER..I WILL NEVER LET U GO =]
14 FEB 2011
VALENTINE'S DAY
+
11MONTHS WITH HUZB
---------------
I'M HAPPY TO BE
WITH YOU =]