聽日就係情人節
Winnie話整朱古力
但差D搞到火警
所以就買
佢送左1粒俾我
跟住phoenix又送左佢自已整嘅蛋糕俾我
THX Winnie及Phoenix!!!!!!!!
派左中史卷
以為我會唔合格
點知竟然滿分!!!!!!!
放學個陣
竞然見到w-inds. 2006 thanks tour 嘅毛巾
唔知邊個咁有品味呢!!!!!!
聽日就放假lo!!!!!!!!!!
今日去左剪頭髮
間鋪係咁播ayu D歌
我淨係剪+洗
用左$89
簡直係黑店
濱崎步 Ayumi Hamasaki
今日官立open day
所以就去左睇
官立個圖書館超大
仲有張沙發
由於時間關係
我好快就走
走之前仲送左一疊書纖俾我
仲有6本「觀中文賞」
重到我死!!!!
w-inds. 2004
今日上P.E個陣
馬仲冇組
跟住就喊
好慘呀!!!!
今日收到消息:
J家剷除wat行動升級
抵死!小池成日都扮可愛
又唔知自己樣衰
食屎!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
講可愛又唔夠Ryohei可愛
Ryohei唔洗扮都咁可愛
小池成日都攞住個結他
佢又唔識彈wo!!
好心佢學吓Keita啦
我就睇吓Wat紅得幾耐
兩個都食屎大!!!!!!!!!!!!
w-inds. 2003
今日係舊生會+Natalie Wong生日
祝佢生日大快樂
Happy Bith. Day (阿信首歌)
今日Linda唔返(可惜)
所以就約左Phoenix
我以為係11:30
點知係11:00wo
約左10:45(以為會遲到)
好才冇啫!!!!
跟住就見到Winnie
我問佢係咪唔考R.C
佢話等下年
(中間D事情省略…)
3:00就走lo!!
我家姐部計算機:山P的名
左面係kame;右面係山P 佢哋係修二與彰!!!