整左311張照...仲要一張一張整...
腰都痛...點坐都痛...
整左8個鍾...
`♥必須發表一篇文章,將所有愛的問題答出來`
`♥寫完所有愛的問題後,請點名15位朋友繼續下去`
`♥注意!被點名的人不能重複`
`♥未滿15人者屬違規,會有報應!`
`♥拍拖中的人會分手`
`♥單身的會一年內交不到男/女朋友`
`♥點我既人: wing
`♥寫出填寫日期: 24/7/2008
`♥愛的食物: 雪條
`♥愛的音樂: 流行歌
`♥愛的店舖: 書店,衫店, 精品店
`♥愛的顏色: 藍色.紫色
`♥愛的國家: 日本
`♥愛的工作: 唔知
`♥愛的休閒: 聽歌.打qooza
`♥愛的科目: pe..
`♥愛的甜食:好食就食
`♥愛的個性: 吾知
`♥愛的口頭蟬: 係到做咩
`♥愛的女人: fd
`♥愛的男人: 冇呀...
`♥愛的節日: 我生日..
`♥ 愛的香水: 冇呀...可能味用...
`♥愛的運動: badmimton...swimming
`♥愛的定義: 佢唔介意我所有野..
`♥愛我的人: 自己...
[1] 傳給 15個人
[2] 照內心想法打
[3] 被點到不可不寫,否則,今生今世孤獨終老
1. tpk
2. 琳琳
3. 呀哥(愛情專家)
4. chloe
5. jeff
6. 冰
7. wing
8. 晶晶
9. 何汶欣
10. 呀哥
11. wendy
12. 豪(chloe個男友)
13. dayday
14. 呀爽
15.曾玉雯
你覺得1如何: 超好好好好好好......朋友...
你覺得2如何: 日日都陪我既人
你覺得3如何: 好搞笑...好好人...
你覺得4如何: 超好好好好人
你覺得5如何: 好人...
得6如何: 好人...我有需要既時幫我既人...^^
你覺得7如何: 好人...我有需要既時幫我既人...
你覺得8如何: 整野食好食既人..好人一個
你覺得9如何: 小學同學...好人一個
你覺得10如何: nice
你覺得11如何: 唔係好識
你覺得12如何: 好人...
你覺得13如何: ^^
你覺得14如何: 唔係好識 ..我諗會係一個好人
你覺得15如何: 唔係好識..我諗會係一個好人
|