MAYBE ,, I LOVE YOU *


關 於 ..
君君 ``
NAME =] 君妹 *
B-DAY =] 11-22 *
LIVE =] TSING YI *
MSN =] KEIKO_WCK
ICQ =] 冇玩M年拉 *
XANGA =] BAND_1206
SCH =] YKN *
  
月 曆 ..
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
新 日 記 ..
2006-09-19
2006-09-20
2006-09-21
2006-09-22
2006-09-15
睇 相 ..




CM ..
最近三個月尚無任何留言
介 紹 ..
 
我 的 最 愛 ..
尚無任何連結
搜 索
RSS Feed

2005 年 12 月 26 日  星期一   落雪


好 好 玩 *

嘩 嘩 嘩 ...
今 日 一 早 9 點 半 ,,
俾 丫 媽 嘈 醒 左 ...
咁 岩 丫 姨 打 黎 ... 問 我 地 係 吾 係 去 飲 茶 ~
之 後 我 就 拿 拿 聲 去 換 衫 褲 ,,
點 知 咩 都 未 得 ,,
丫 媽 就 出 左 去 ...
之 後 等 埋 細 佬 一 齊 出 去 青 衣 城 ~

食 野 食 到 11 點 半 左 右 拉 ,,
細 佬 吾 舒 服 帶 佢 返 屋 企 ...
行 行 下 ,,
丫 瑤 同 我 講 丫 KEN 想 搵 我 地 去 唱 K "
好 拉 ~
返 正 冇 野 做 ...

之 後 12 點 幾 出 左 門 口 ,,
等 埋 丫 KEN 去 坐 小 巴 巴 ... > O <
出 左 葵芳 唱 ,,
去 到 一 半 ...
丫 KEN 個 妹 搵 佢 ,,
原 來 佢 地 都 唱 緊 ...
之 後 一 齊 唱 拉 "

THEN ,,
冇 耐 ... 愈 黎 愈 多 人 ...
一 共 7 個 人 係 到 唱 牙 ,,
仲 識 左 個 新 FD 子 TIM ~
丫 欣 ... 超 得 意 *
中 二 的 小 妹 妹 ...

唱 到 3 點 鐘 ,,
係 K 場 出 面 打 機 ... ( 係 佢 地 牙 )
我 同 丫 欣 & 丫 KEN 個 妹 係 到 影 相 !
超 爆 笑 "

玩 完 係 葵 涌 廣 場 行 左 陣 ,,
之 後 返 左 青 衣 搵 琴 仔 ...
直 至 到 5 點 半 先 返 屋 企 ,,


卡 卡 *
聽 日 好 玩 了 "
同 樊 樊 成 班 小 學 FD 子 去 BBQ 嘩 ~
開 心 到 爆 牙 "
期 待 明 天 的 來 臨 ...
^ . *

 

= = = = = = = = = = = = = = =

100 問 *

1* 今日係幾號: 26號
2* 有心理準備做呢100條未: 點會未牙?
3* 最鍾意聽咩歌:旋律吸引到我: 四季 ... W-INDS. 個首牙!
4* 你有無潔癖: 少少拉
5* 鍾意ICQ定MSN多: MSN
6* 用8個字形容你自己依家既心情: 勁想訓覺,,勁想屌你
7* 最後一次睇咩戲: 下妻物語
8* 住係邊區:葵青
9* 最想得到咩: 冇牙
10* 曾經愛過最衰既人:丫葉
11* 有無後悔愛過佢: 少拉
12* 有無想過幾時結婚: 25碎之前拉
13* 你覺得最可怕既係咩: 下,,見到四腳爬爬
14* 識得最耐既朋友係邊個呢: CONNIE
15* 如有識左幾耐: 14年拉
16* 日記網址係咩: 有兩個...你要邊個牙?
17* 最討厭的人或物: 何勇賢
18* 屋企電腦係唔係廢既: 吾係,,邊個試話我部機廢牙拿,,打爆你個頭
19* 最想多謝邊個: 琴仔 ... 詠詠
20* 近排有咩令你有好大壓力:
21* 有無得罪過人: 有,,
22* 如果有得罪左邊個: 咪屋企人囉~
23* 用咩牌子既筆做功課: 好多個喎...吾記得叫嘜
24* 做呢100條煩唔煩惱呀: 吾煩
25* 第一次拍拖係幾時: 4年級
26* 記咩最叻: 日子
27* 有無講過粗口: 日日都講家拉
28* 最討厭咩天氣: 又熱又凍,,搞到我病
29* 最鍾意哪細理: 你問嘜牙?
30* 鍾意男定女:緊係男拉
31* 支唔支持同性戀: 冇話十吾十卜既!
32* 最討厭的數字: 4
33* 喜歡邊一類型既男性或女性: 岩FEEL咪OK囉,,但吾好太樣...
34* 有咩秘密唔同人講: 好似冇喎
36* 數出你最愛既朋友: 琴仔...CONNIE...詠詠...珊子...
38* 係唔係乖學生: 吾係
39* 依家幾歲: 14
40* 數口叻唔叻: 一睇就知吾叻拉
41* 去開邊間超級市場: 青衣村3樓平台既惠康
42* 你覺得你係咩人: 賤人...樣衰...
43* 口頭禪係咩: 小你個奶牙 /// 你奶媽牙 /// 含拉 /// 屌 ... (愈講愈多)
44* 怕唔怕黑: 吾怕...睇係邊姐"
45* 上網多數做咩: 上論壇,,打CS,,聽歌
46* ICQ no.係咩: 270852709///246499446 ... M年冇玩...吾記得了!
47* 會唔會日日都打日記: 我日日都打既!
48* 幾度先會開冷氣: 吾知牙...吾定的,,丫爸話事
49* 偶像係邊個: W-INDS. /// Lead /// SMAP /// OR /// 等等...多到爆~
50* 做左一半啦開唔開心: 麻麻...
51* 最喜歡哪一套動畫: 近期咪 鋼鋉 ...
52* 細細個個時得唔得意: 我覺得自己係超得意囉!
53* 有D咩古怪既習慣: D衫褲放晒係床尾,,D書理都吾理放晒書架到
54* 覺得自己尚算正常嗎: 吾正常...我一向都KAI
55* 做過最LOR既事: 我Q知牙...
56* 讀近咩班: D班...3年中學都係D"
57* 有咩事係你依家既人生轉淚點: 學左BAND之後
58* ICQ HANG左你會點: 我而家都吾玩既,,之前就會想打爆部機
59* 有無呃過最愛既朋友:
60* 最鍾意香港邊一到: 石澳
61* 最鍾意講既單字: 屌 /// 牙 /// 嘩 /// 死 ... 仲有好多
62* 最討厭咩戀情: 三角戀
63* 鍾意睇邊一類型既戲: 下...好多都覺得型喎!
64* 鍾意韓國定日本多D: 吾洗講,,都知我會講 日本 拉 ~
65* 點解鍾意呢個國家: D人型囉,,D歌手又正喎...>O<
66* 最怕既動物: 四腳爬爬...知道左吾好拎出黎嚇Q我牙!
67* 依家有咩目標: 繼續打鼓...
68* 最想學習哪一種語言: 日文
69* 你覺得邊一個作家既書最好睇: 鄭梓靈
70* 如果要你放棄一樣:愛情,親情,友情.你會選哪樣:愛情
71* 有無打ICQ N/A MESSAGE: 都話冇玩囉
72* 見到咩人會即刻OFFLINE: 冇喎
73* 電視劇值唔值得追: 一DD拉
74* 會唔會幫呀媽做家務: 一時時拉...
75* 你係屬於被動定主動既人: 被動
76* 形容你最討厭既人個樣:
77* 上網最唔好既地方係咩: 冇咩喎
78* 有無用BIT TORRENT(即BT):冇用好Q耐
79* 有無想過要整容:
80* 覺得自己最令既地方:一個都冇
81* 有無界過手: 一睇就知我有冇拉...
82* 最想養既動物: 倉鼠
83* 覺得自己衰唔衰:
84* 有無兄弟姊妹: 有牙
85* 係唔係淆底怪: 姐係咩牙?
86* 最唔相信邊個: 好多人都吾信
87* 如果有個傻仔/女話想溝你,你會點:打到佢面爆...頭爆
88* 見過最核突既事: 打細佬屎忽
89* 屋企有無種花:
90* 返學會唔會著冷衫:一定會
91* 有無鍾意人: 而家冇
92* 最鍾意咩顏色:藍...黑...白
93* 牙JAY定EDISON靚仔D: 緊係丫JAY拉
94* 知唔知道神係咩:
95* 上咩堂先會訓覺: 好多都訓...特別係MATHS...C.LANG
96* 覺得你自己係屋企有無自由:
97* 如果你有三個願望你想做咩: 返工,,打好D鼓...同一個人講一句[我X你]...
98* 最鍾意既運動係咩: 跑步
99* 塔咩車返學: 夏天先塔...
100* 眼唔眼訓: 吾眼訓喎...而家仲要食飯



« | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | ... | 260 | »