| 君君 `` |
|
|
NAME =] 君妹 *
B-DAY =] 11-22 *
LIVE =] TSING YI *
MSN =] KEIKO_WCK
ICQ =] 冇玩M年拉 *
XANGA =] BAND_1206
SCH =] YKN * |
| |
|
2005 年 12 月 12 日 星期一  |
| 好 開 心 牙 * |
哈 哈 . . .
今 日 一 早 ,,
好 似 平 時 咁 返 學 . . .
> o <
返 到 學 校 ,,
係 到 溫 C.HIST "
一 開 波 ,,
唉 "
見 到 都 眼 訓 . . .
但 E 一 科 我 係 吾 可 以 衰 俾 人 睇 家 . . . @@
當 然 . . .
一 定 有 吾 識 拉 !
卡 卡 . . .
問 答 個 到 好 都 有 三 ,, 四 題 冇 做 ,,
時 間 吾 夠 牙 "
屎 拉 ~
考 完 E 科 到 下 一 科 ,, GEOG ~
唉 *
係 我 次 次 都 會 合 格 個 科 ,,
信 心 大 增 . . .
但 見 到 份 卷 ,,
開 始 有 D 想 死 既 感 覺 . . .
嘩 嘩 嘩 " > O <
有 六 題 問 答 冇 做 牙 ,,
又 係 因 為 時 間 問 題 . . .
真 衰 牙 "
考 完 成 10 點 55 拉 . . .
MISS 陳 上 黎 幫 我 地 下 半 組 考 口 試 . . .
死 拉 ~
今 次 係 要 對 住 全 組 人 讀 牙 ,,
我 學 號 31 . . . 全 班 38 . . .
有 排 拉 !
之 後 同 詠 詠 & 珊 子 勁 傾 計 ,,
卡 卡 . . .
超 好 笑 ,,
又 係 到 同 大 佬 & 大 嫂 扮 鬼 面 . . .
GOOD 牙 ~ 大 嫂 勁 係 到 笑 !
牙 ,,
冇 耐 就 到 我 . . .
我 個 篇 係 講 『煙』,,
慘 . . .
有 3 段 ,, 吾 算 多 . . .
但 最 尾 個 段 係 最 難 囉 ~
慘 死 中 ,,
> W <
考 完 P 1 之 後 ,, 到 作 故 仔 . . .
高 分 開 始 先 ,,
我 係 第 6 定 吾 知 第 7 個 考 . . .
放 左 學 個 時 成 12 點 幾 . . .
考 完 打 左 電 電 俾 丫 媽 ,,
叫 丫 媽 買 飯 飯 俾 我 . . .
佢 吾 買 俾 我 喎 ,,
之 後 打 俾 家 姐 問 佢 借 $ 買 飯 飯 食 . . .
去 到 自 修 室 打 俾 家 姐 ,,
家 姐 俾 左 20 蚊 ~
去 左 買 左 個 叉 雞 飯 食 . . .
正 牙 !
返 到 屋 企 拿 拿 淋 食 飯 ,,
食 左 成 個 鐘 . . .
邊 用 電 腦 邊 食 飯 ~
去 到 差 吾 多 2 點 到 ,,
丫 FAT 打 俾 我 . . .
傾 左 幾 句 ,,
琴 仔 打 左 黎 我 屋 企 . . .
好 拉 ,,
拿 拿 聲 食 完 再 出 去 . . .
卡 卡 ~
今 日 綀 BAND 牙 "
> O <
出 去 之 前 打 俾 丫 盈 ,,
叫 埋 佢 黎 ~
落 到 去 ,,
去 等 琴 仔 同 丫 FAT . . .
之 後 再 去 小 童 等 丫 盈 ,,
卡 卡 ~
我 第 一 個 入 去 先 ,,
見 到 丫 星 SIR 係 到 . . .
佢 問 我 . . . 我 係 吾 係 叫 丫 君 ?
嘩 "
勁 野 ,,
見 過 兩 次 就 記 得 我 個 名 !
丫 盈 帶 多 左 個 FDFD 黎 到 . . .
係 丫 釘 牙 !
佢 超 搞 笑 ,,
綀 綀 下 鼓 . . .
我 同 伍 姑 娘 講 ,,
我 吾 想 再 打 E 個 拉 . . .
打 到 熟 晒 !
佢 叫 我 出 去 同 丫 星 SIR 講 . . .
嘩 *
丫 星 SIR 拿 拿 聲 入 黎 . . .
叫 我 打 次 先 ,,
打 完 之 後 . . .
佢 拎 左 部 BASS 落 黎 ,,
同 我 一 齊 夾 拉 !
超 正 ,,
之 後 佢 又 教 我 打 走 鼓 ,,
好 拉 "
只 係 係 8 拍 到 加 多 3 個 音 姐 ,,
打 打 下 . . .
好 悶 . . .
丫 釘 ,, 琴 仔 ,, 丫 FAT ,, 丫 盈 . . .
四 個 輪 流 叫 我 教 佢 地 打 鼓 ,,
佢 地 打 到 好 搞 笑 牙 . . .
但 學 得 好 快 !
( 只 係 教 左 4 拍 咋 )
THEN 我 又 有 野 吾 鬼 明 ,,
走 左 出 去 搵 丫 星 SIR 拉 !
哈 哈 . . . 佢 同 班 東 華 仔 一 齊 . . .
佢 話 一 間 搵 我 拉 !
過 左 陣 ,,
丫 星 SIR 入 左 黎 . . .
我 問 佢 . . . 係 連 續 不 定 打 走 鼓 牙 ,, 定 係 分 黎 8 拍 黎 打 走 鼓 . . .
佢 話 一 定 係 不 定 咁 打 ,, 吾 係 都 吾 叫 走 鼓 拉 ! = = "
THEN 我 又 問 佢 ,, 我 而 家 打 緊 E 隻 8 拍 夾 吾 夾 到 歌 ?
佢 話 都 得 ,,
之 後 丫 星 SIR 又 教 我 用 8 拍 同 丫 盈 黎 夾 . . .
佢 話 只 要 跟 返 佢 個 拍 子 就 OK 家 拉 !
玩 玩 下 ,,
佢 又 自 己 整 左 首 [ 叮噹 ] 黎 打 ,,
自 打 自 唱 !
卡 卡 *
之 後 佢 問 丫 盈 . . .
有 冇 D 快 D 既 歌 ?
我 叫 丫 盈 唱 D 日 文 歌 ~
THEN . . .
丫 盈 唱 左 首 glamorous sky 等 等 既 歌 出 黎 ,,
玩 玩 下 . . .
有 條 女 走 左 黎 叫 丫 星 SIR 拎 X "
佢 走 返 出 去 個 時 ,,
我 就 同 丫 盈 係 到 夾 . . .
勁 好 玩 ,,
綀 到 4 點 7 個 字 . . .
走 拉 !
出 左 去 俾 返 D 譜 丫 星 SIR 先 !
之 後 同 佢 傾 左 陣 計 . . .
佢 話 . . .
佢 教 咁 多 班 已 黎 ,,
我 地 E 班 係 最 文 靜 既 一 班 . . . @@
我 咪 問 . . .
咁 姐 係 點 牙 ?
佢 話 . . .
學 結 他 個 幾 個 好 似 吾 多 出 聲 ,,
有 吾 識 都 吾 問 個 D ~
我 又 問 落 去 . . .
我 見 好 多 人 學 鼓 學 得 好 快 ,,
其 實 而 我 而 家 咁 打 . . . 係 吾 係 慢 左 D 尼 ?
佢 又 話 . . .
吾 係 喎 ,, 我 諗 你 係 E 隊 最 快 打 到 首 歌 出 黎 囉 !
結 他 都 係 囉 ,, 一 堂 可 以 學 到 幾 個 姐 . . .
但 佢 地 都 好 似 吾 鐘 意 講 野 . . .
之 後 我 都 吾 記 得 問 左 D 咩 TIM *
走 個 時 ,,
出 左 去 同 琴 仔 佢 地 講 . . .
吾 知 點 解 今 日 特 別 開 心 ~
唉 *
> O <
大 約 5 點 先 返 屋 企 ,,
返 到 黎 係 到 玩 電 腦 . . .
去 到 5 點 幾 ,,
星 琴 打 返 電 話 俾 我 !
傾 左 陣 ,,
CUT 左 線 . . .
鬼 叫 我 打 緊 日 記 咩 . . .
呵 呵 呵 呵 ,,
晚 少 少 又 要 補 習 拉 ~
今 晚 BEN SIR 吾 返 牙 ,,
慘 爆 . . .
聽 日 考 PHYS 牙 ~
吾 識 牙 ~
算 拉 !
今 晚 再 打 下 文 "
= = = = = = = = = =
唉 *
落 左 樓 好 凍 . . .
返 到 去 ,,
叫 左 MISS 幫 我 溫 PHYS . . .
鬼 叫 死 BEN SIR 冇 返 牙 !
溫 到 7 點 半 ,,
同 丫 瑤 傾 電 話 . . .
傾 到 7 點 9 左 右 ,,
諗 起 星 期 四 D 野 . . .
咁 岩 見 咁 耐 丫 KEN 生 又 未 返 ,, ( 而 家 好 鐘 意 係 人 地 個 名 加 個 [ 生 ] 字 )
打 俾 佢 傾 傾 拉 . . .
點 知 ,,
問 佢 做 咩 吾 返 姐 . . .
佢 就 話 : 廢 事 俾 你 哦 *
我 叫 佢 講 多 次 ,,
又 吾 講 ~
死 仔 包 牙 . . .
之 後 講 左 兩 句 CUT 左 線 ~
俾 佢 激 死 我 拉 !
我 都 冇 之 格 哦 你 拉 . . .
你 自 己 大 個 仔 ,,
好 多 野 都 要 自 己 處 理 返 家 拉 . . .
我 都 理 吾 到 你 家 拉 !
係 吾 係 先 ?
返 到 屋 企 ,,
拿 拿 聲 食 飯 飯 . . .
好 肚 餓 牙 "
都 係 丫 媽 煮 D 食送 最 好 食 !
卡 卡 *
最 正 就 係 . . .
飲 完 湯 加 左 包 我 既 至 愛 ,, ( 了 解 我 既 人 一 定 知 既 . . . 吾 知 都 會 見 到 我 係 學 校 日 日 飲 )
食 完 飯 飯 . . .
緊 係 洗 白 白 拉 !
嘩 嘩 嘩 . . .
正 爆 ,, 熱 辣 辣 . . .
卡 卡 *
出 到 黎 ,,
吹 完 頭 頭 . . .
咁 岩 家 姐 用 完 電 腦 ,,
到 我 玩 !
GOOD 牙 ~
= = = = = = =
岩 岩 係 XD 收 到 丫 瑤 個 PM "
佢 話 有 首 歌 好 岩 我 ~
就 SEND 左 個 歌 詞 俾 我 睇 ,,
*誰人在愛你, 我都裝有理沒理
但我未會放棄, 放棄總不得轉機
可以單對單, 想整夜陪你
別要講聲道別, 寧願挽手等至死
如若你愛我請珍惜我
別要哄哄我又再一拖再拖
若 你是決定唯棄我
你別又來增送坎坷
**我共你在拍拖 懇請可珍惜我
你別要為了他找一種諧和
我就似是最傻 每日似著了魔
你去又來 令我痛得多
我共你在拍拖 怎會沒結果?
要是你是 我必會 撐得過
別要再拖一吻便可
求你別再傻 只可深深 愛著我
(求我別再傻 只可深深 愛著你)
*repeat
**repeat
懇請不需要 為第三者的愛
別要為我拖 我如何未夠好麼?
**repeat
咁 睇 完 又 真 係 好 正 ,,
咁 問 丫 瑤 叫 咩 名 拉 !
原 來 叫 [ 拍 拖 ] *
超 正 ,,
下 次 放 埋 上 黎 聽 !
> O <
|
|