| 君君 `` |
|
|
NAME =] 君妹 *
B-DAY =] 11-22 *
LIVE =] TSING YI *
MSN =] KEIKO_WCK
ICQ =] 冇玩M年拉 *
XANGA =] BAND_1206
SCH =] YKN * |
| |
|
2006 年 7 月 6 日 星期四  |
| 補 |
支力 死 君 君 拉 0706 *
今 日 一 早 起 身 玩 電 腦 ,,,
下 晝 十 二 點 正 出 左 大 埔 ...
上 左 伯 伯 HOME ,,,
整 電 腦 ...
妖 ,,,
部 電 腦 3 月 買 ...
你 同 我 用 左 吾 夠 半 年 就 HIGH 晒 *
HIGH 大 左 牙 ?
甘 CALL WITH 家 姐 拉 *
同 佢 講 返 部 腦 點 ,,,
中 左 一 分 鐘 拉 ,,, 又 壞 E 到 左 壞 個 到 *
THEN 叫 我 囉 出 深 水 土步 睇 左 E 生 先 ...
頂 =]]]]]]]
超 勁 =]
落 到 深 水 土步 ,,,
哈 ,,,
同 個 大 姐 姐 + 大 哥 哥 傾 計 ,,,
超 好 笑 ,,,
佢 地 兩 個 好 好 人 TIM =]
THEN 返 屋 企 ,,,
今 日 行 程 """
由 青 衣 入 大 埔 ,,,
再 囉 住 部 腦 去 火 車 站 ...
再 落 深 水 土步 ,,,
再 囉 返 青 衣 ...
再 入 大 埔 訓 *
聽 日 仲 要 一 早 起 身 返 SCH ,,,
吾 知 今 晚 有 冇 人 陪 我 傾 計 尼 ?
今 晚 本 小 姐 吾 會 系 青 衣 訓 ,,,
有 事 打 手 提 拉 *
手 提 系 MSN 打 左 出 黎 ,,,
有 事 都 可 以 SMS 我 ,,,
陪 下 我 傾 計 =]
我 系 [人仔台] 家 ,,,
吾 該 留 CM ,,,
今 晚 回 吾 到 家 拉 *
聽 日 放 學 返 黎 回 晒 你 地 ,,,
|
|