今日唔洗返學呀喲>,< ya~
我今日保左無敵珊寶妹呀,有第10集開始保(大約早上9點幾啦)至
(3點列啦>.<{第19集啦})
保完>.<
都幾好睇呀=]
下次保咩好呢?
講比我聽呀>.<好唔好呀?
不如保黑糖群俠傳?
但我唔枇睇wo..
我睇個霹mit 黑糖瑪琪朵 無敵珊寶妹>.<
下..睇下先啦..
唔講啦~