呵呵...
最近好忙呀~
因為我要煲劇啊....
我煲左終極三國.....
我煲左幾日,連facebook唔上呀....
同最近迷上左模擬人生....
要起屋啦同照顧模擬士民.....好好玩啊∼
現在download最新模擬人生3...好像上年出的...
不過唔適開啊......呵呵