2006 年 12 月 31 日 星期日  |
| 06大回顧! |
係06年發生左好多野,好多人好多事都好難忘,
首先有我最鐘意既5C班!
每一位同學仔我都好鐘意,
你地寫俾我既每一句說話我都會記住,
多謝你地既鼓勵,
你地既祝福,
可惜我只係平凡人一個...
我要多謝:
寶妮 - 多謝你呢一年來對我既不離不棄 xdxd
祝你係07午每日都咁開心!
呀Lok - 多謝你! 一切盡在不言中 =]
07年生日快樂!!
梁秀雲 - 我地4個係一體架,有咩事記住話我知呀!
07年我地仍然係好朋友!
Tommy - 識你都有幾年啦,你同以前無乜點變,仍然係咁樣,哈哈!!
祝你下年生活更加充實!
Monkey - 好多謝你放榜個日車埋我去搵學校,呢件事我好深刻,
好感激你!
願我地可以一齊升到大學!
呀智 - 多謝你視我為好朋友,我一唔會溜左你架!
祝你可以識到更多既朋友啦! =]
嘉欣 - 多謝你每逢節日都記得我,收到你地既msg比收到禮物更加開心!
祝你07年有個新既開始!
Eton的同事們,多謝你地陪我過左今個炎炎既暑假,
3個月既時間,我地每日都朝見口晚見面,
所以點都要提一提大家!
祝大家07年更加開心興奮!!
經過左06年既我睇既野唔同左,感受都唔同左,
而家既我比以前識諗左,
原來屋企人永遠係優先架,
多謝所有照顧過我,關心過我,安慰過我既人,
因為有你地既支持同鼓勵,
我先會捱得過06年最唔開心既時候!
感謝各位!
願我明年會更好!
|
2006 年 12 月 27 日 星期三  |
| Eton Gathering |
YEAH~~~打邊爐again~~~大家要保佑我唔好中邊爐毒=]=]=]
d相影得好靚xdxdxd哈哈哈~~
今日都係有11個人架:shirley, jasmine, 呀輝, 世平, 魚腩, winnie, katie, joanne, dane, 慧怡 and me =]
約6點半7點先到~係啦,唔知邊個遲到啦可xdxd
7點3殺入彌敦道倫敦大酒樓!!
今日有兩個爐啦!!
點解好似得我地呢台要企起身!? 哈哈!!
隔離兩台遲過我地來,早過我地走=)
原來我地影相都可以影咁耐~
朗豪坊之行shirley收到呀輝送既倒轉christmas tree!
真係估你唔到...
世平...盲人係可以講野架! 哈哈xdxd

今日影左好多相,不過我最鐘意都係全家幅!!好野xdxd
打邊爐之旅話咁快就係今晚完結左lu~萬歲!!
我d功課仲係冇郁過~萬萬萬萬歲!!!!
今年收到shirley送既christmas card!!
係呢到再祝大家:
聖誕快樂!
MERRY CHRISTMAS! =]
要相問我拎啦~
|
2006 年 12 月 26 日 星期二  |
| 5C Gathering |
HAPPY BIRTHDAY TO KAKI! =]
見返大家好開心XDXD
8個人打邊爐again, 有家琪, Tommy, Monkey, Jimmy, 宏志, 嘉欣, 星星 and me =]
點解隔離8個人有兩個爐,我地8個得1個爐!?
人地張台仲要大過我地張!?
好野!!=]=]
Monkey你想點!?仲低能過以前...不過仍然都咁搞笑,我欣賞你!
恭喜你贏左sing con合唱冠軍!!Congratulations!!!!
原來家琪金句係:我想打xanga! 哈哈哈哈xdxdxd
杯特飲真係好核突...
食足3個幾鐘,真係好飽好飽好飽!
仲有我想話個d係雲tun,唔係餃子呀!
今晚笑足全程, gd! 但我係唔會被gag死架...
11點散場, byebye =)
要相問我拎啦 =] |
2006 年 12 月 25 日 星期一  |
| Gathering with primarymates! |
估唔到會有咁多人來wor!
成12個人:我啦, Amy, Agnes, 慧怡, 志傑, Peter, 俊文, 兆楠, pak sing, 崇輝, 啟豪, 家俊
AB班組合,雖然有d人唔熟,但係d人d樣竟然一d都冇變,連性格都係!(煩到嘔)
去麗都打邊爐打到10點,d野都係麻麻地je,d竹庶水完全係片糖水=]=]
個氣氛好gag...
M記坐,好一個爛gag,爛到冇人識笑XDXD
佢真係好煩,仲好白痴tim...OMG!
回家1點=] |
| To All Of You |
Merry Christmas!! =]

|
|
|
|
|
| |