| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 2 月 13 日 星期五  |
| 2009-02-13 |
分類: 未分類 |
HILO~~^^早晨啦~好開心呀~
Berryz工房 『抱きしめて 抱きしめて 』
出了啦~超喜歡今次個pv呀~希望大賣啦~~
真的好正呢~希望以後都走na個路線啦~~^^
不要再走kuso啦~~haha~~
今天po了由開始畫起的畫~
明天再po~~^^留意啦~~\






|
|
|
B工首歌好好聽的說, 第一次聽佢地把聲,ok的說!!~ 最後個p0st好型呢!!~
畫有點普通了,加油偶支持你!~*
|
網主回覆
55~~是啊~~haha~
haha~~是呢~~thx ar^^~ Posted at 2009-02-14 07:27 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
明天有~不過都是不會po完~~ Posted at 2009-02-14 07:24 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
CatCG 於 2009-02-13 09:55 PM 發表:
感覺很有型呢她們~^^ 頭飾畫得很美呢~!
|
網主回覆
55~是啊~
@@@~是嗎??~~HAHA~~感謝啊~ Posted at 2009-02-14 07:23 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
HAHA~~THX AR^^~~ Posted at 2009-02-14 07:23 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
個pv幾正*v*今日福畫幾得意~ 由頭到尾咁~^0^
|
網主回覆
55~~是啊~
HAHA~~THX AR^^~ Posted at 2009-02-14 07:21 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
shanv0v 於 2009-02-13 07:00 PM 發表:
你畫畫果陣係畫咩先@__@? (.眼,耳,口,臉 etc
|
網主回覆
hihi~~,臉眼,口,耳~大概是這樣吧~~haha Posted at 2009-02-14 07:20 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
oo~~55~~是啊~~ Posted at 2009-02-14 07:19 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
haha~~是說好了~~^w^ Posted at 2009-02-14 07:16 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
55~~是啊~~^^我都好喜歡呢 Posted at 2009-02-14 07:15 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
@@~~hihi~~thx ar^^~ Posted at 2009-02-14 07:15 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|