紫鈴音“漫画&Berryz工房世界"((´Д`))
            一個專用來放我畫的畫&b工d圖既blog,日日都會更新咖∼=‥=
                      呀!仲有就係..berryz 工房是我的大本命呢~哈
            

     

愛berryz 工房的呢~哈
keitafu
暱稱: 紫鈴音
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-10
2009-08-09
2009-08-08
2009-08-07
2009-08-06
文章分類
全部 (726)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
うみねこ
なかよし
ぬるまゆ
ふじわら亭
りぼん
ピヨピヨ屋
Atelier Kururu
piece:m
+うさぎと小鳥+
有菜日記
集英社
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 726
留言總數: 6510
今日人氣: 6
累積人氣: 90353
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 2 月 13 日  星期五   晴天


2009-02-13 分類: 未分類

HILO~~^^早晨啦~好開心呀~

Berryz工房 『抱きしめて 抱きしめて 』

出了啦~超喜歡今次個pv呀~希望大賣啦~~

真的好正呢~希望以後都走na個路線啦~~^^

不要再走kuso啦~~haha~~

今天po了由開始畫起的畫~

明天再po~~^^留意啦~~\

 

 






訪客留言 (返回 keitafu 的日誌)


cindy001611 於 2009-02-13 11:59 PM 發表:
B工首歌好好聽的說,
第一次聽佢地把聲,ok的說!!~
最後個p0st好型呢!!~

畫有點普通了,加油偶支持你!~*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55~~是啊~~haha~
haha~~是呢~~thx ar^^~
Posted at 2009-02-14 07:27 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



FanS13579 於 2009-02-13 11:10 PM 發表:
我想睇你畫埋個身~~>//
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

明天有~不過都是不會po完~~
Posted at 2009-02-14 07:24 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



CatCG 於 2009-02-13 09:55 PM 發表:
感覺很有型呢她們~^^
頭飾畫得很美呢~!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55~是啊~
@@@~是嗎??~~HAHA~~感謝啊~
Posted at 2009-02-14 07:23 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tobyluk 於 2009-02-13 09:40 PM 發表:
cm畫得好美>/////
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

HAHA~~THX AR^^~~
Posted at 2009-02-14 07:23 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



meipo123456 於 2009-02-13 09:09 PM 發表:
個pv幾正*v*今日福畫幾得意~
由頭到尾咁~^0^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55~~是啊~
HAHA~~THX AR^^~
Posted at 2009-02-14 07:21 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



shanv0v 於 2009-02-13 07:00 PM 發表:
你畫畫果陣係畫咩先@__@?
(.眼,耳,口,臉 etc
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

hihi~~,臉眼,口,耳~大概是這樣吧~~haha
Posted at 2009-02-14 07:20 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Judy105 於 2009-02-13 06:55 PM 發表:
一定會受歡迎架!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

oo~~55~~是啊~~
Posted at 2009-02-14 07:19 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



margolee 於 2009-02-13 06:39 PM 發表:
我相信一定會大賣~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

haha~~是說好了~~^w^
Posted at 2009-02-14 07:16 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Holly18 於 2009-02-13 06:29 PM 發表:
不錯呀~~這個PV
D舞步好正呀~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55~~是啊~~^^我都好喜歡呢
Posted at 2009-02-14 07:15 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



winky1515 於 2009-02-13 06:04 PM 發表:
我上來了;`
C0MMENT=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

@@~~hihi~~thx ar^^~
Posted at 2009-02-14 07:15 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]