紫鈴音“漫画&Berryz工房世界"((´Д`))
            一個專用來放我畫的畫&b工d圖既blog,日日都會更新咖∼=‥=
                      呀!仲有就係..berryz 工房是我的大本命呢~哈
            

     

愛berryz 工房的呢~哈
keitafu
暱稱: 紫鈴音
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-10
2009-08-09
2009-08-08
2009-08-07
2009-08-06
文章分類
全部 (726)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
うみねこ
なかよし
ぬるまゆ
ふじわら亭
りぼん
ピヨピヨ屋
Atelier Kururu
piece:m
+うさぎと小鳥+
有菜日記
集英社
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 726
留言總數: 6510
今日人氣: 2
累積人氣: 90349
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 2 月 18 日  星期三   晴天


2009-02-18 分類: 未分類

HILO~~早晨啦~今天要上班啦~~

一樣都是番12,放10~今天都要好好

加油呀~~你們都是啊~上學要好好加油啊~~

今天好像又熱了點呢~希望不會太熱啦~

太熱真的好不舒服~NA排口嚨有點不舒服~

可能是傷風引起吧=="NA排流感好強呢~~

大家都要小心身子啊~






訪客留言 (返回 keitafu 的日誌)


onlyybe 於 2009-02-19 04:00 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-02-19 06:47 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kyo12237442 於 2009-02-18 10:45 PM 發表:
唔唔....
流感真係好勁,
我地學校已經有兩個班停課la~
____________________________
畫中的女孩是惡魔吧!
要是被她用印章蓋中就會死....
落跑中...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55~~是啊~~><"
 
___________________
haah~~是啊~
55~~你要試試嗎??^^"
Posted at 2009-02-19 06:47 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



mikoyamada 於 2009-02-18 10:34 PM 發表:
畫得很美喔XD""
>V
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

haha~~thx ar^^~
Posted at 2009-02-19 06:47 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



mandy9276 於 2009-02-18 10:22 PM 發表:
小女孩好可愛喔~
大大要小心身體呢.....
今天比昨天熱了點~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

haah~~thx ar^^~
55~~是啊~~
Posted at 2009-02-19 06:46 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kwan11 於 2009-02-18 09:00 PM 發表:
我個口嚨都有小小唔舒服
你都要注意身體
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

@@~大家都要小心d啊~
Posted at 2009-02-19 06:44 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Siu_Wa_a 於 2009-02-18 07:56 PM 發表:
畫子好令呀!!
要小心流感呀>comment.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ihi~~haha~~thx arr^^~
55~~^^
Posted at 2009-02-19 06:42 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



winky1515 於 2009-02-18 07:55 PM 發表:
紫;`
您都要保重身體;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55~~thx ar^^~~你都是啊~
Posted at 2009-02-19 06:42 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ViannMokMok 於 2009-02-18 07:18 PM 發表:
畫得巧令也,勁!!! ^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

haha~~不勁啦~~><"
Posted at 2009-02-19 06:41 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tobyluk 於 2009-02-18 07:14 PM 發表:
小心流感!!!!!!!
你不能病v口v
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55~~是啊~><"
我已經病了><
Posted at 2009-02-19 06:39 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



meipo123456 於 2009-02-18 07:09 PM 發表:
我之前病左到e+都仲未好番~/ _ \
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

@@~要小心身子啊~><"
Posted at 2009-02-19 06:39 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]