| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 2 月 27 日 星期五  |
| 2009-02-27 |
分類: 未分類 |
HILO~~早晨啦~~今天又要上班啦~~
要加油啊~昨天都有畫畫呢~太好啦~
不過2:00ZZZZ了一會兒~ZZZ到5:00~
好舒服啊~同埋昨天天氣都比較涼~
沒有前天那麼的熱~實在是太舒服啦~~^^
今天都要好好加油啊~~








|
網主回覆
@@~~haha~~ Posted at 2009-02-28 07:19 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
aha 於 2009-02-27 09:13 PM 發表:
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-02-28 07:19 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
今朝早都幾舒服^_^ 涼涼地咁~v~ 張畫就黎完成咁lu~@@
|
網主回覆
55~是啊~~
HAHA~~^^ Posted at 2009-02-28 07:15 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
HIHI~~THX AR^^~ Posted at 2009-02-28 07:15 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
55~THX AR^^~ Posted at 2009-02-28 07:13 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
HIHI~~THX AR^^~ Posted at 2009-02-28 07:13 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
@@~~可能是我這邊涼啦~~^^ Posted at 2009-02-28 07:11 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
kwan11 於 2009-02-27 12:47 PM 發表:
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-02-28 07:09 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|