紫鈴音“漫画&Berryz工房世界"((´Д`))
            一個專用來放我畫的畫&b工d圖既blog,日日都會更新咖∼=‥=
                      呀!仲有就係..berryz 工房是我的大本命呢~哈
            

     

愛berryz 工房的呢~哈
keitafu
暱稱: 紫鈴音
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-10
2009-08-09
2009-08-08
2009-08-07
2009-08-06
文章分類
全部 (726)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
うみねこ
なかよし
ぬるまゆ
ふじわら亭
りぼん
ピヨピヨ屋
Atelier Kururu
piece:m
+うさぎと小鳥+
有菜日記
集英社
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 726
留言總數: 6510
今日人氣: 11
累積人氣: 90468
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 3 月 12 日  星期四   晴天


2009-03-12 分類: 未分類

HILO~~早晨啦~~明天放假啦~~

終於可以休息下啦~~下個星期只是放一日呢~~

有好有不好~好的就是多了一日的$$~

不好的就是...少一日休息~~haha~~lazy=="

昨天不太多人呢~都幾舒服下~~^^

不過都有d幾麻煩既客人呢~~><"






訪客留言 (返回 keitafu 的日誌)


mikoyamada 於 2009-03-12 11:04 PM 發表:
XD好捧呀~~!!!!!!(怎麼每次來都是說這句)
因為真的都畫得好捧嘛~
超捧喔~XD
CMCM~
對了..我終於打BLOG了XD
=V="不好意思那麼久才打哇
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

HAHA~~感謝啊~~^^
@@真的嗎??
haha~~yeah~~!!
Posted at 2009-03-12 11:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



steven3537 於 2009-03-12 10:35 PM 發表:
CM...CM...
要回ga...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

hilo~~thx ar^^~
Posted at 2009-03-12 11:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Holly18 於 2009-03-12 09:16 PM 發表:
是我的話,,,
我會希望多一日放假,,,哈
不過有多一日的錢都不錯>3
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55~~兩者都有好的地方呢~haha
Posted at 2009-03-12 11:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kwan11 於 2009-03-12 09:03 PM 發表:
cm cm
小千愈黎愈令啦 我都幾鍾意佢
B工今個造型好好牙
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55~~小千真的好美啊~
Posted at 2009-03-12 11:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



meipo123456 於 2009-03-12 07:28 PM 發表:
得閒右黎你做野個到
偷望下你先*v*xddd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

HAHA~~有機會見~~^^
Posted at 2009-03-12 11:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cswing_5 於 2009-03-12 07:25 PM 發表:
要+油啊~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

hihi~~thx ar^^~
Posted at 2009-03-12 11:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Siu_Wa_a 於 2009-03-12 07:10 PM 發表:
你要+油呀!!
comment.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55~~thx ar^^
Posted at 2009-03-12 11:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



i520hebe 於 2009-03-12 05:45 PM 發表:
cm cm

就算放一假都有好同唔好

小雅好正
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

HIHI~~HAHA~~55
 
55~~是啊!
Posted at 2009-03-12 11:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



rain_WaN 於 2009-03-12 05:07 PM 發表:
CM~
加油牙!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

HILO~~是的~~
Posted at 2009-03-12 11:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



margolee 於 2009-03-12 04:35 PM 發表:
紫要撐住呢~!加油!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

HAHA~~55~~我會的~~^^
Posted at 2009-03-12 11:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]