| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 13 日 星期一  |
| 2009-04-13 |
分類: 未分類 |
HILO~~早晨啦~~做折做埋今天炸~~
太好啦~~好開心啊~~加油加油~~
昨天都超多送貨呢~~
今天早了起身~...原本想再zzz多一會~
但...太熱了><"都是起身算啦~~
na排開始熱了呢~~








|
|
|
點解我用G頭鋼筆畫唔到好似你咁順的線條...(撞牆
|
網主回覆
其實我畫的一d都不順呢~~><" Posted at 2009-04-14 07:33 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
kwan11 於 2009-04-13 07:39 PM 發表:
cm cm 今日出mk我都覺得好熱
|
網主回覆
55~~mk真的好熱呢~~ Posted at 2009-04-14 07:33 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
OO~~你就好啦~~ Posted at 2009-04-14 07:32 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
OO~~HAHA~~
我就快了~~ Posted at 2009-04-14 07:30 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
HHI~~THX R^^~ Posted at 2009-04-14 07:29 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我琴晚訓唔著v0v"""" 開左冷氣都覺得熱.3."
|
網主回覆
OO~~@@
咁恐怖~~ Posted at 2009-04-14 07:29 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
55~~是啊~~ Posted at 2009-04-14 07:27 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|