紫鈴音“漫画&Berryz工房世界"((´Д`))
            一個專用來放我畫的畫&b工d圖既blog,日日都會更新咖∼=‥=
                      呀!仲有就係..berryz 工房是我的大本命呢~哈
            

     

愛berryz 工房的呢~哈
keitafu
暱稱: 紫鈴音
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-10
2009-08-09
2009-08-08
2009-08-07
2009-08-06
文章分類
全部 (726)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
うみねこ
なかよし
ぬるまゆ
ふじわら亭
りぼん
ピヨピヨ屋
Atelier Kururu
piece:m
+うさぎと小鳥+
有菜日記
集英社
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 726
留言總數: 6510
今日人氣: 28
累積人氣: 90375
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 13 日  星期一   晴天


2009-04-13 分類: 未分類

HILO~~早晨啦~~做折做埋今天炸~~

太好啦~~好開心啊~~加油加油~~

昨天都超多送貨呢~~

今天早了起身~...原本想再zzz多一會~

但...太熱了><"都是起身算啦~~

na排開始熱了呢~~






訪客留言 (返回 keitafu 的日誌)


yhl1206 於 2009-04-13 08:48 PM 發表:
點解我用G頭鋼筆畫唔到好似你咁順的線條...(撞牆
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

其實我畫的一d都不順呢~~><"
Posted at 2009-04-14 07:33 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kwan11 於 2009-04-13 07:39 PM 發表:
cm cm
今日出mk我都覺得好熱
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55~~mk真的好熱呢~~
Posted at 2009-04-14 07:33 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tobyluk 於 2009-04-13 06:15 PM 發表:
…我還好…頂得順^X^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

OO~~你就好啦~~
Posted at 2009-04-14 07:32 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



steven3537 於 2009-04-13 05:41 PM 發表:
我已經熱死了!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

OO~~HAHA~~
我就快了~~
Posted at 2009-04-14 07:30 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



angel329 於 2009-04-13 11:32 AM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

HHI~~THX R^^~
Posted at 2009-04-14 07:29 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



meipo123456 於 2009-04-13 11:05 AM 發表:
我琴晚訓唔著v0v""""
開左冷氣都覺得熱.3."
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

OO~~@@
咁恐怖~~
Posted at 2009-04-14 07:29 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



i520hebe 於 2009-04-13 09:46 AM 發表:
依家D天氣 時熱時凍
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55~~是啊~~
Posted at 2009-04-14 07:27 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]