| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 23 日 星期四  |
| 2009-04-23 |
分類: 未分類 |
HILO~~早晨啦~一天的假日終於過去了~
今天又要重拾心情上班啦~~
加油啊~~希望會愈做愈好啦~~
希望在一些做得不好的地方會
得到改善啦~~/><\HAHA~~
昨天畫了幾張畫呢~~
都幾滿意~~好快便會PO啦~~








|
網主回覆
HAHA~~希望一直都可以日日有畫PO啦~~ Posted at 2009-04-24 06:44 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
HIHI~~HAAH~~不是高手啦~~ Posted at 2009-04-24 06:43 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
HIHI~~HAHA~~55~~是的~~ Posted at 2009-04-24 06:43 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Saito 於 2009-04-23 06:50 PM 發表:
hilo~~~( ̄▽ ̄)/ 來送一個cm先 工作俾心機啊~~頑張≧□≦○ 唔...今天的作品也不錯啊 ≧▽≦ 愛上那可愛的蝴蝶結了≧ω≦ 期待ing~~~~~( ̄▽ ̄)~*
|
網主回覆
hihi~~55~~我會加油啊~~
haha~~是嗎??
haha~~感謝啊~~ Posted at 2009-04-24 06:43 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
kwan11 於 2009-04-23 06:35 PM 發表:
cm cm oh my god!!` 我家桃子實在太萌+可愛啦 我唔得啦> 桃子著住和服果可愛+靚 睇黎我又要在暈過啦
|
網主回覆
55~是啊~~
桃子真的好可愛呢~~
我都好喜歡她啊~~ Posted at 2009-04-24 06:42 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
hihi~~
haha~~thx ar~~ Posted at 2009-04-24 06:41 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
HIHI~~THX AR^^~~ Posted at 2009-04-24 06:39 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|