| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 29 日 星期三  |
| 2009-04-29 |
分類: 未分類 |
HILO~~早晨啦~~
今早10:00先起床呢~~
好遲啊~其實我仲可以ZZZ多一會~
但...外面有工程正在進行中..
超嘈的=="搞到想ZZZ多一會都不能
可惡啊~!!!!!!!!!!!!!

終於在"7仔"換了回來~

好好食啊~~



|
網主回覆
HIHI~~THX R^^~ Posted at 2009-04-30 11:11 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-04-30 11:11 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
kwan11 於 2009-04-29 08:32 PM 發表:
我樓上都成日差唔多係到嘈 我家姐都換左個八哥番黎 不過佢唔鍾意
|
網主回覆
OO~~@@~~咁慘~~
OO~~HAHA~~ Posted at 2009-04-30 11:11 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
HIHI~~55~
我一定去啊~~ Posted at 2009-04-30 11:08 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|