| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 20 日 星期六  |
| 2009-06-20 |
分類: 未分類 |
HILO~~早晨啦~~又一天啦~~
昨天我覺得過得好快啊~~
好快就下班了~~^^
希望日日都好像這樣就好啦~~HAAH~
NA排好多人都考完試啦~~
希望大家都有好好的成績啊~~^^


|
網主回覆
hihi~~oo~~是的是的~~ Posted at 2009-06-21 06:30 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
haha~~55><:" Posted at 2009-06-21 06:30 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
@@~~那麼何時考番?? Posted at 2009-06-21 06:30 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
kwan11 於 2009-06-20 11:42 AM 發表:
我仲咪exam完的 仲有一日
|
網主回覆
oo~~haha~~
要好好加油啊~~ Posted at 2009-06-21 06:25 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
oo~~要加油啊~~ Posted at 2009-06-21 06:22 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
hihi~~haha~~感謝啊~~ Posted at 2009-06-21 06:22 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|