紫鈴音“漫画&Berryz工房世界"((´Д`))
            一個專用來放我畫的畫&b工d圖既blog,日日都會更新咖∼=‥=
                      呀!仲有就係..berryz 工房是我的大本命呢~哈
            

     

愛berryz 工房的呢~哈
keitafu
暱稱: 紫鈴音
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-10
2009-08-09
2009-08-08
2009-08-07
2009-08-06
文章分類
全部 (726)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
うみねこ
なかよし
ぬるまゆ
ふじわら亭
りぼん
ピヨピヨ屋
Atelier Kururu
piece:m
+うさぎと小鳥+
有菜日記
集英社
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 726
留言總數: 6510
今日人氣: 3
累積人氣: 90733
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 5 日  星期三   晴天


2009-08-05 分類: 未分類

HIHI~~早晨啦~~昨天沒有打日誌

是因為沒有時間打呢~~HAHA~~

為什麼沒有時間....就是因為

同了妹妹出街呢~~我們去了看電影~

看了沖天救兵啊~~真的超好看啊~~

有好多感動位呢~~令我流下不少眼淚啊~~

不過都有好多好好笑的場面呢~~^^

真的好值得一看啊~~

 






訪客留言 (返回 keitafu 的日誌)


yiu9814 於 2009-08-05 09:01 PM 發表:
應該有排唔睇戲lu.
儲錢想學結他@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

oo~~要加油啊~~
Posted at 2009-08-06 07:01 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kwan11 於 2009-08-05 07:39 PM 發表:
是嗎!?
唔係好笑多過想喊咩!? (其實我冇睇過) (打)
我而加睇命中都流下不少眼淚
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

OO~~HAHA~~
55~~命中好好看啊~~
Posted at 2009-08-06 07:01 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



carmenmaymay 於 2009-08-05 07:17 PM 發表:
halo!!!!!
好耐冇見啦!玲音xd
我msn轉左啦
[email protected]
得閒傾下la~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

OO~~HAHA~~^^
 
有機會見啊~~
Posted at 2009-08-06 07:00 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



meipo123456 於 2009-08-05 06:59 PM 發表:
我都想睇戲>_____但係係e個時候係唔可以洗晒d錢T____T"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

oo~~haha~~
好可惜啊~~
Posted at 2009-08-06 06:59 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



i520hebe 於 2009-08-05 12:19 PM 發表:
我鍾意小雅個set
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

oo~~我都是啊~~
Posted at 2009-08-06 06:57 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]