| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 5 日 星期三  |
| 2009-08-05 |
分類: 未分類 |
HIHI~~早晨啦~~昨天沒有打日誌
是因為沒有時間打呢~~HAHA~~
為什麼沒有時間....就是因為
同了妹妹出街呢~~我們去了看電影~
看了沖天救兵啊~~真的超好看啊~~
有好多感動位呢~~令我流下不少眼淚啊~~
不過都有好多好好笑的場面呢~~^^
真的好值得一看啊~~








|
網主回覆
oo~~要加油啊~~ Posted at 2009-08-06 07:01 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
kwan11 於 2009-08-05 07:39 PM 發表:
是嗎!? 唔係好笑多過想喊咩!? (其實我冇睇過) (打) 我而加睇命中都流下不少眼淚
|
網主回覆
OO~~HAHA~~
55~~命中好好看啊~~ Posted at 2009-08-06 07:01 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
OO~~HAHA~~^^
有機會見啊~~ Posted at 2009-08-06 07:00 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我都想睇戲>_____但係係e個時候係唔可以洗晒d錢T____T"
|
網主回覆
oo~~haha~~
好可惜啊~~ Posted at 2009-08-06 06:59 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
oo~~我都是啊~~ Posted at 2009-08-06 06:57 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|