昨天既同人展好開心啊~但係拎野拎到我手好酸痛>"<不過,見到自己d產品一樣一樣給別人買去,真係好開心咖~最後我仲同草&墅交換咗自己d產品,草d野超可愛啊~我最喜歡佢既書籤呢~佢畫既"come 章都好q呢~而墅d產品就好靚,電腦上色上得好好呢~^w^有幸得到佢地d產品真係開心啦~~希望下次有機會再一起玩同人啦~^w^