昨晚我同家人去食晚飯,飲咗一樣好唔應該飲既野,...那就是咖啡啦~><就是飲咗咖啡,今我昨夜冇覺好訓~(今天仲係開學的第一天).=="我實在太大意啦,下次唔會再有咁既事咖啦~哈哈
大家記住訓前一定一定唔可以飲咖啡啊~!!