紫鈴音“漫画&Berryz工房世界"((´Д`))
            一個專用來放我畫的畫&b工d圖既blog,日日都會更新咖∼=‥=
                      呀!仲有就係..berryz 工房是我的大本命呢~哈
            

     

愛berryz 工房的呢~哈
keitafu
暱稱: 紫鈴音
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-10
2009-08-09
2009-08-08
2009-08-07
2009-08-06
文章分類
全部 (726)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
うみねこ
なかよし
ぬるまゆ
ふじわら亭
りぼん
ピヨピヨ屋
Atelier Kururu
piece:m
+うさぎと小鳥+
有菜日記
集英社
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 726
留言總數: 6510
今日人氣: 6
累積人氣: 90405
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 18 日  星期一   晴天


2008-02-18 分類: 未分類

昨晚我同家人去食晚飯,飲咗一樣好唔應該飲既野,...那就是咖啡啦~><就是飲咗咖啡,今我昨夜冇覺好訓~(今天仲係開學的第一天).=="我實在太大意啦,下次唔會再有咁既事咖啦~哈哈

大家記住訓前一定一定唔可以飲咖啡啊~!!






訪客留言 (返回 keitafu 的日誌)


joycew 於 2008-02-18 09:01 PM 發表:
昨晚我無飲都訓唔著~
12:00 啦!
好彩同妹妹傾傾下就訓咗!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

@@~~小心有對小小的黑眼圈啊~
哈哈
Posted at 2008-02-19 05:18 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kisu_21095 於 2008-02-18 07:22 PM 發表:
我從不飲的呢…咖啡…

所以唔知咩味啊…

這些事應該不會發生在我身上了~︿ ︿
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

o~~好多人都唔喜歡飲咖啡呢~嘻嘻
真好啊~
Posted at 2008-02-19 05:17 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SunnyRain304 於 2008-02-18 07:13 PM 發表:
hihi~TvT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

@@~哈哈,hihi~~
Posted at 2008-02-19 05:17 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



viviankong 於 2008-02-18 05:36 PM 發表:
cM~``
咁就要記住唷~~>.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝係既cm啊∼要多來啊∼^w^
Posted at 2008-02-18 06:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



margolee 於 2008-02-18 05:15 PM 發表:
我在假期時先飲~
紫也不好在最後的假期時飲~
嘻嘻~下次要注意啦~~^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55~~我以後都唔會在番學前一晚飲咖啡咖啦~哈哈
Posted at 2008-02-18 06:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



蝦頭XD 於 2008-02-18 06:31 AM 發表:
哈哈..咁早就起左身啦@@
一陣學校見XD
2幅都好靚呀..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我日日都係咁早起身咖~嘻嘻
 
Posted at 2008-02-18 06:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]