昨天上課時,我真係好眼訓呢,眼皮好好好想掉下來,好彩有同身旁的好朋友傾計,分散咗我既注意力~thx啊~>o<!!不過到最後個幾堂,我已經唔眼訓lu~(可能食完lunch吧)嘻嘻^w^不過唔知點解,昨天我既英文teach超火,經常想罵別人,唔知佢lunch食咗d咩搞到咁呢~哈哈