昨天,我們講完小學好友,今天,我想探討既問題是,你們有冇試過給朋友出賣??我就試過啦,,,,記得中一時,曾經同一位女同學好f.d,有咩都同佢講,明明叫左佢唔好講比人知...原來她每次都會一五一十講曬比人知,na件事我仲要係中三先知道.....><可惡
大家在小學時有冇一d好知心既朋友??我記得我小學那時,經常同一d好朋友說不會忘記大家,誰知∼∼∼現在竟然一d聯絡都冇∼∼==
大家有冇睇穿越時空的少女??我在好耐以前己經睇咗啦~~好好睇呀,首歌超好聽~~聲優d配配音得好好,好有feel,唔知香港d配音員會配到點呢??衛蘭又會配到點呢??我就唔太睇好啦~~!好驚佢地配到冇feel呀~~
昨天,好無聊咁過咗一日,唔知點解 ,我na排畫畫冇咩靈感 ~~~><
而家又有一d野令我好煩~~好大壓力呀~~~
好想出街呀,但係我只係得番少少$$可用.....好想去信和呀~~唔知大家平時會去那裡行街呢??