3月14日是個大日子!!!
咱們家的"小風"(w-inds.)
5歲了XDDD"
又大一歲LU....
生日快樂!!
HAPI BIRTHDAY
TO w-inds.><"
仲有半個鐘便到了....快好喇XDDD"
高興高興!呵呵呵呵....>O<"
我仲整左D賀圖俾"小風".....不過...............很樣的呢=V="


小風快要出NEW ALBUM了....
5TH ALBUM 叫 "THANK" !!!
15號就出喇XDD">~~~<"

在這一刻..我比以前
更愛 w-inds. !XD"
UM....去搵"小風"慶祝生日LU..呵呵
散水!!XDDD"
|