|
|
2009 年 6 月 19 日 星期五  |
| 2009-06-19 |
分類: 未分類 |
今日9點度起左身
食左早餐睇左一個鐘度電視就開機
上度去 玩左場信長
之後就傾左陣
就食中午啦
食完之後真係頂唔順間房咁熱
加上部機都好熱下 終於山左機-,-
然後出左廳行行企企訓訓
過左一個鐘度又開番
上度去ge時候差唔多個個都出曬啦
得番我同傻b
傾左陣我就玩cs啦
玩到有電視睇度又山番部機出去睇-.-
睇呀睇
睇到咁上下去左沖涼啦
沖完之後就開機啦
又係成日斷線
搞到我打機都被人罵
又成日無啦啦彈個唔知咩黎
搞到我彈番出桌面 火都黎啦\ 0 /
唔玩lo咁米 呢排都唔玩啦-,-
之後就打blog啦
|
|
|
leiyan 於 2009-06-19 11:48 PM 發表:
-' 你比到d相我未丫._.'? -' comment'
|
網主回覆
唔知嫁得閒先啦kuku Posted at 2009-06-21 10:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嗯嗯!! Posted at 2009-06-21 10:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你又係第3次-o- Posted at 2009-06-19 08:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
kaka 小宇哥哥我又黎踩場啦" 今次頭香都係我" comment'
|
網主回覆
第3次-o- Posted at 2009-06-19 08:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|