|
|
2009 年 11 月 8 日 星期日  |
| 2009-11-08 |
分類: 未分類 |
仲有一個星期就考試啦
呢排真係特別少功課
今日朝早起睇電視
加旋好好睇 咩lu 咩lu
之後就開左機
諗住做功課啦點知又做得少少
不過出去食飯之前都抄曬歷史筆記
今日同琴日中午都係去左大家樂度食
大家樂d野始終都係咁好食
番度黎睇完就做功課啦
做曬功課又打機
現家係時候溫溫習啦=]
|
|
|
leiyan 於 2009-11-09 01:25 PM 發表:
` 小宇多多a_a' ` c0mm3nt
|
網主回覆
仲串嘴='] Posted at 2009-11-09 10:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
qzq 於 2009-11-08 11:01 PM 發表:
comment~~
|
|
|
宇哥,,唔應該啦你,,一個人咁開心打機,,我要寫我既悔過書-.-
|
網主回覆
你唔欠功課咪唔洗寫
_v_ Posted at 2009-11-09 10:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
` 小宇多多 我黎捧你場啦 A____A ` c0mment';
|
|
|