| keith16 |
|
暱稱: 培培 性別: 男 國家: 香港 地區: 元朗區 |
| MORE... |
|
2009 年 6 月 12 日 星期五  |
商業超容易  |
分類: 未分類 |
商業超容易
我今次商業
無70都有60la
|
|
|
商業... 溫q死人. 一d都唔易-. 如果容易既... 我考試都唔會得4分
|
|
|
Y2e 於 2009-06-12 02:26 PM 發表:
打錯; 系傻左-0-'
|
|
|
Y2e 於 2009-06-12 02:25 PM 發表:
搞錯;甘都得; 商業都話易,? 您佝左阿.? 我話易您話五易; 您話易;我話1d都五易;} Cm:> Cm:> Cm:
|
|
|