| keith16 |
|
暱稱: 培培 性別: 男 國家: 香港 地區: 元朗區 |
| MORE... |
|
2009 年 10 月 19 日 星期一  |
2009-10-19  |
分類: 未分類 |
今日右上左禮堂
講校服儀容
通識 歷屎好悶
英文 聼日右要默書
科技 做好個鐘la
午飯 就要檢查校服
船默捉我唔到
下午d人走曬
得18個人系到
maths 做d題目
中文 勁悶睇電影 sleep
放學 某某人上左黎我班系到下 超好笑
放學睇人打籃球
|
網主回覆
應該轉咩背景呢 Posted at 2009-10-20 07:02 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Y2e 於 2009-10-19 08:47 PM 發表:
下下下下*___*
|
網主回覆
你好無聊呀 Posted at 2009-10-19 08:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|