早左出門口..小巴站見到羅嘟...
我係到玩張''台''..畀啊sir睇到..佢叫我舉起張''台''-0-
高生同施嘟傾計..畀啊sir轉堂罰企@@
綜人...講埋份卷...要扣分
藝術...講強度個d...同畀我地睇藝術d分數
音樂:36點幾....藝術:27...好低
科學..講插座個d
數學..統計..ok明
lunch:又貢獻我既食物畀人...-0-...
食完...落去買筆..撞到羅嘟佢地-0-...好似畀佢地串咁-0-
買左支0.38..去左圖書館借書...就落1樓罰企...
我係度喂下面個d人..有個叫左幾聲喂..都冇look上來@_@
打鐘..啊sir話記得我係罰左-0-..都係李嘟佢地話我上次冇去到罰-0-
中文...講<<釣勝於魚>>..講講下書..高生係度唱勁歌金曲...賴勁..唱到一半..佢唔記得左-0-...孫嘟讀課文既第4段...佢讀到''賓大''..
就流左滴口水...仲噴到啊施嘟@_@..啊sir就話點ar邪口..
仲有唔單只邪口...仲有邪手..邪佬@_@
英文...doctor doctor...肀做WB+GB..悶
第九節..做英文野...miss聽到隔離班好吵..有人話過去串下佢..@_@...被ms罰..搞笑..
田徑...ms好心情..冇罵人@_@
|