軒哥之日誌
唔好期望我日日打ar
2007 年 1 月 8 日  星期一   晴天


超凍== 分類: 未分類

早左出門口..小巴站見到羅嘟...

我係到玩張''台''..畀啊sir睇到..佢叫我舉起張''台''-0-

高生同施嘟傾計..畀啊sir轉堂罰企@@

綜人...講埋份卷...要扣分

藝術...講強度個d...同畀我地睇藝術d分數

音樂:36點幾....藝術:27...好低

科學..講插座個d

數學..統計..ok明

lunch:又貢獻我既食物畀人...-0-...

食完...落去買筆..撞到羅嘟佢地-0-...好似畀佢地串咁-0-

買左支0.38..去左圖書館借書...就落1樓罰企...

我係度喂下面個d人..有個叫左幾聲喂..都冇look上來@_@

打鐘..啊sir話記得我係罰左-0-..都係李嘟佢地話我上次冇去到罰-0-

中文...講<<釣勝於魚>>..講講下書..高生係度唱勁歌金曲...賴勁..唱到一半..佢唔記得左-0-...孫嘟讀課文既第4段...佢讀到''賓大''..

就流左滴口水...仲噴到啊施嘟@_@..啊sir就話點ar邪口..

仲有唔單只邪口...仲有邪手..邪佬@_@

英文...doctor doctor...肀做WB+GB..悶

第九節..做英文野...miss聽到隔離班好吵..有人話過去串下佢..@_@...被ms罰..搞笑..

田徑...ms好心情..冇罵人@_@

 

 

 

 

 






訪客留言 (返回 keith2006 的日誌)


131411 於 2007-01-09 10:00 PM 發表:
你地痴左線呀?! \.../"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



淇<< 於 2007-01-08 11:48 PM 發表:
哈...我會日日黎嫁@_@"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



哈 於 2007-01-08 11:34 PM 發表:
CM嘩
林偉淇呀
woo
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





keith2006
暱稱: 軒哥
性別: 男
國家: 香港
« December 2020 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
無奈ar,,,= =}}
團契..}
補打
2007-03-09
好耐冇打blog
文章分類
全部 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 48
今日人氣: 5
累積人氣: 912
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed