經過琴日既側公之旅...支力...11點幾先起身^_^..
12點幾搵我fd ..搵佢玩@_@...我請佢食麥記....之後...我地去探險..剌激@_@
恐怖....畀人話我淆底怪....-0-...去左公園hea...返屋企...睇陣電視...玩電腦...
功課......溫書..好乖呢^_^個
留c m ar