軒哥之日誌
唔好期望我日日打ar
2007 年 2 月 16 日  星期五   晴天


雙子神偷^^ 分類: 未分類

10點幾先起身...同人玩跑...

玩玩下...問VICKI去玩..佢話好...^^...但問左勁多人..佢地話唔去= =..

之後咪兩丁友睇{{雙子神偷}}約左2:45係太古城等...我遲到...= =SOR...

去買票啦...點知撞到高嘟聰..= =佢剪左頭髮...@@...好楚睇我地唔到..xd

要等..等等下..高嘟落來買野食..畀佢見到...但佢見唔到VICKI-0-

入場...買左{炮}谷去睇..人地話唔係幾好睇...點知睇睇下..係有好多GAG,,XD

你唔食野:邊有野嘔呀!  {卜Q尼呀嘩}-->投訴你呀那! 勁野.. 笑到我地嘔!XD

TWINS都幾靚女..尢其係AR GILL...D 演技又超水準..正

我D{炮}谷..唔知咩事..跌哂落地下...仲要跌兩次= =..食得個 1半...慘..O哂MOUTH..

不過遲D又要去睇...原來有下回-.-...

去左公園HEA..CALL 人出黎玩...一係唔得閒..一係貨無人聽@@,,

傾計..又玩下佢@@...

6點走人...要睇雙子AR..

正正-V V V V-






訪客留言 (返回 keith2006 的日誌)


Jenna 於 2007-02-24 09:47 PM 發表:
係呀..好唔抵得呀!!/3\"kaka"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



RITA 於 2007-02-23 12:38 AM 發表:
開心死你呢....
同vicki去街街..>v<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



aesopt93327 於 2007-02-22 12:03 AM 發表:
哈...jenna好吾抵得呢..."
都話星期日去睇@_@"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



王芳;]' 於 2007-02-20 01:30 PM 發表:
wow.....1男1女呢xDD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Jenna=]" 於 2007-02-19 10:47 PM 發表:
搵唔到人陪我睇..慘!!
個個都話套野會好悶!!T^T
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





keith2006
暱稱: 軒哥
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
無奈ar,,,= =}}
團契..}
補打
2007-03-09
好耐冇打blog
文章分類
全部 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 48
今日人氣: 5
累積人氣: 921
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed