cursorshelp
blog.....
成年之前已經諗住寫blog...但係估唔到我到左今日先至寫左我人生日ge... 第1篇日記='= 可能因為我真係太悶...悶到要穩d野寄拓下..等我唔洗咁悶~ 雖然我都唔知我自己會唔會keep 住咁寫落去~呵呵~=w=
keith_kuan
暱稱: KeItH
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« January 2018 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2008-05-24
2008-05-07
2008-04-29
派錢....
2008-04-19
文章分類
全部 (21)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
kammy
kiki
Roy
sebe
wing
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 21
留言總數: 16
今日人氣: 1
累積人氣: 1366
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 5 日  星期三   晴天


悶... 分類: 未分類

岩岩食飽飯∼∼(不過己經係01:xx pm )..哈哈∼∼似宵野多d='=

今日無咩大事發生 =0= 不過今日返工就.......悶足成日lor....

成日先做得4個客... d時候過得特別慢..客呀... 我d客死哂去邊...-'-

搞到成日係到打psp... 唉∼∼∼∼∼穩食真係艱難呢∼∼

 

低b貓 考試lor~~~ 比心機d 啦^^ 哈哈~~~

 

 

發表時間:2008-03-05 01:30 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 keith_kuan 的日誌)


sebe rain 於 2008-03-05 11:43 PM 發表:
yo~晤知你有寫blog ga..踩踩場先期^^
你都知做li行d客係無定時ga~fighting o~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



leecat 於 2008-03-05 01:49 AM 發表:
是AM,不是PM.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]