真系五想用白话来写blog了∼但系真系忍五住啊∼好想闹人啊∼!!
原本以为搞掂个interview∼但系上星期某个人无来上课∼搞到我地既搞交唔到∼五来上课又五早D down声∼叫人代罗来吖∼晨甘早走人又五开机∼稳都稳唔到∼岩先又话原先果个版本五完整∼发过个完整既过来想重新翻译∼简直浪费人力物力兼时间∼就一个甘既interview都睇得出D人系点对待group work啦∼个个都自己顾自己∼潮州音乐咩∼首先翻译既又五check清楚有无完整版∼翻译左一段就叫人翻译剩低果D∼以为自己做左好多功夫咩∼而家出左错又要全世界重做一次∼有无搞错∼!!!!!!!真系五闹五得∼!!!!!>< しね!!!
|