|
2006年05月10日
﹎..*很頹廢';|||]


今日既日記唔多識打,,,突然覺得好頹廢*
琴晚失眠...點半訓到4點幾先訓到..*))又肚餓到要死,,,
好唔開心*我仲好懷念個$5[][]...*]]我點買碟呀???upset
今日熱熱熱熱到爆炸,,,*))我好憎,,寧願冬天*
雖然琴晚4點幾先訓...但今日冇訓教*
只不過係唔想上堂,,,*]]eng好努力咁作文...
對唔住...我嘔極都嘔唔到250字比你,,
但我已經好努力啦!|!!已經try左my best...*]]
s&t份報告,,,,好煩呀!|!|又冇假放,,,又要趕啦!||!
中文迫住上堂...係咁寫野~*今日真係唔想上堂
商業小測測左一堂,,淨番個堂都係"真係唔想上堂"
係咁望住隻錶...今日好頹廢呀!|!|!upset*
math更加唔想聽,,,唔知佢講咩*
放學等埋係度做數...等靜靜落堂*
d數做做下又識做,,,吹漲*
總括而言:頹廢的一天*
網上流傳...今次個pv有2個版本~*
我都覺得可能係,,,因為側面個3張圖...
冇係pv出現過~*
係日揭搵到幅圖...d brush突然冇曬*
我而家極道傷心*本身想整下圖都唔得,,,
唯有就咁加d字...醜死鬼*但個主角好靚>3<
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|