|
2006年04月25日
﹎..*我不要再生病';|||]


今日終於都考完...*))英文reading炒到唔知變咩樣~*
答就有答,,,但唔知自己寫乜囉!||![失敗]
之後去睇戲..但12點半先開場,,,,*))
同靜靜周街行,,,點知我~*哎呀|!||
都唔知咩事...超級無敵肚痛*救命...
跟住肚痾呀!|!||!想死,,,搞掂之後,,,
為保安全..買左盒保濟丸...*))第1次出街出到咁7
原來唔舒服真係爆辛苦,,,
跟住去左板橋...我下次唔會再吃個野~*
下次目標....すし( sushi)
點知食完野之後又過左鐘~*
遲左1個字...*))真係唔知佢想點
之後睇好狗先生,,,比我想像中冇咁好笑~*
睇電視好似好搞笑咁...
全場得12個人,,,真係唔得佢死~*
之後係北江行左陣...我發覺我地好無聊囉!||!
電話...哈*我有目標啦|!|!
我要個部,,,有得打日文的*爽爆...*))
而家又出去食pizza...正*
ps:發覺我同靜靜係心靈相通,,,揀位時*呵
pic:橘慶太小朋友...你未免太可愛了吧!|!|>3<
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|