|
2006年04月16日
﹎..*吳卓羲';|||]


今日真係冇教好訓...*))
唉!|!|真係唔得佢死,,,*]]連我最鐘意既訓教都比佢咁搞~*
食完野之後去左元朗~*
係元朗廣場見到"吳卓羲",,,都係人一個~*
冇咩特別...好多fans,,,*]]
行左陣元朗就番黎...*))
今日又冇得溫書,,,*]]
唉!||!點算呀???日日係咁,,,
我真係唔得佢死...*))
救命....
pic:涼平公主食雪糕...*))>v<
ps:wz fans們..知唔知出左JUNON未???
今日搵左好耐都搵唔到,,,*))
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|