|
2005年12月12日
|||]° ``平凡既一日!|!|"-★`° 


恭喜涼平大哥獲得最佳leader獎,,*))
繼續努力...*]]
今日嚇鬼死,,,*))訓到7點7先起身...*]]
搭9要出門口~*諗住唔番學...*))
但又唔想...跟住開盡摩打,,,*]]
覺得自己好勁,,,用左2個字時間搞掂曬~*
仲要洗埋頭...日日都係嫁啦|!|!
係咁趕趕趕,,,*]]唉...最憎就係趕時間...
琴日話早訓早訓,,,訓條命..
點半先訓,,,做功課~*
所以搞到今日唔想起身,,,*))
番到學校都仲有時間...*]]呸
今日趕到冇時間攬頸巾,,,*))
點知靜靜織好左我個條...呵*有得帶
好野,,,唔洗凍..今日又凍左~*大家小心啦|!|!
頭3堂英文,,,抄抄下數冇引...*))
訓著左自己都唔知,,,
原來係我訓緊既時候...佢地作緊文,,,*]]
搞錯..又冇人叫我起身~*
跟住又係miss叫醒左我...*))
先知要作文,,作比佢囉!||!
次次都係訓到最尾個堂起身作文...*))
4個字搞掂左,,大釘佢地仲未作曬~*
是是但但作比佢...但次次都係五十6,7..*))
五十尾,,,都算係咁啦|!|!仲要高分過好多人~*
s&t成堂就係度抄數,,,多到亞媽都唔認得...*]]
今日真係唔認得亞媽,,,*))
好似抄極都抄唔完咁~*
整到我想發脾氣,,,*))
佢地成堂係度講屎尿屁...*]]笑死人啦!||!
中文好似發緊夢咁,,,*))
唔係好知自己做緊乜...*]]做聆聽都冇心機聽...
亂黎,,,今日個人去左旅行...*))
得番個軀殼..*]]miss馬今日問左個問題~*
個腦即刻彈左日本出黎,,,*))
我要去日本呀!||!邊個請我去呀???
我記得有個人話請我去日本,,,唔知佢仲記唔記得呢???
今日第1次lunch唔係同靜靜過,,,,*))
同斌仔佢地上左圖書館抄數...*]]
都係咁啦!||!冇所謂啦~*
商業miss唔知去左邊,,*))冇上堂,,,
訓左一堂...條頸就快斷啦||!痛死...*))
今日真係冇咩心機...
數學堂又回復完形,,,對住d數唔知想點咁~*
又唔想去諗...又唔想聽~*
好討厭咁種情況,,,*))我要努力呀!|!|
但無奈自己既情緒好易比任何事物影響到...*]]
數學堂係咁問亞sir幾時放學,,,幾時落堂~*
今日有條屎忽鬼係咁話上我家食野,,,*]]
為食鬼..鬼唔望係咁暴肥肥肥肥肥肥肥肥~*
咁想肥呀啦!||!死未..*))
放學同靜靜買東東食,,,*]]
好煩好煩好煩...都唔知佢想點~*
唔通陪我一陣咁多多都唔得...*))
得番學同放學姐,,*]]
比番少少時間我地都得呱!||!
今日媽電左頭,,,好好睇呀|!|!
我比佢嚇q死...都認唔到佢~*
開門個時仲問佢搵邊位,,,*))
爆...我想死呀!|!|自己亞媽都唔認得...*]]
不過幾好睇..後生左~*哈
今日全日既話題都離唔開跳樓個對情侶,,,
真係好傻囉!||!唉...
有咩事解決唔到,,,*))
之後最嘔血既係驗屍報告話個女仔冇懷孕...
真係oh my gad~*個醫西累死人啦|!|!痴線嫁,,,*))
好慘呀|!||!
ps:放學竟然見到肥周,,,我都睇唔到佢~*
對眼就快盲啦!||!愈黎愈深,,
我唔要呀!!||><
ps2:點解個個都抽中龍一嫁!||!
想換都冇得換,,*))爆...
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|