|
2005年08月27日
|||]° ``倒楣的是我"-★`°


今天又是1時先起床,,,,,*]]
最近也是一樣啦....~*
中午不用去元朗,,,,太感激啦!|!||
肥佬柏太野笑啦吧!||!|
見到有氣球派....就話人家...
"媽咪,點解個度有咁多低b仔排隊既???"
但最後....自己卻去排....*))
一個升高班的小朋友....*]]
能說出這些話,,,,sukui啦!||!|
個個正方形西瓜....係電視上睇過....*]]
誰不知...原來係國金有得買,,,,*))
但變態的啦!||!|$2[][][]...
全世界得2個,,,,日本自己要一個...香港要了一個....
但都有人訂....*))低b的啦!||!|
食左曉飛麼???
還不是西瓜一個....*]]
2[][][]我去買風演唱仲好啦|!|!|
今天,,,,,很倒楣啊!|!|
在j-p[]p明明是看到"蘋果"的....*))
那便去買蘋果報啦!||!|
怎料,,,,沒有的....*]]看了2次都沒有....
再上j-p[]p啦|!|!竟說是東方,,,,*]]
你去死好了,,,*))火都滾啦!|!||
dee他老鼠呀|!|!|這就少了一份報導啦!||!|
不甘心啦!||!很不憤啊!|!|
但肥肥呢???sd了/\/\as比佢,,,
打錯字,,,打了東方....*))
她就買了東方....買對了...*]]
錯有錯著,,,,我終於都感受到....唉!||!|
unhapi啦!||!
這幾晚都在努力啦!|!|/\/\ath,,,完成啦!||!|
但很多沒做...一個EX只做了2,3題,,,*[[
算了!|!|做了就算,,,,英文書..我管他死,,,,不做了...
還欠中文,,,很難丫...*]]他老鼠,,,,
剛看了yahoo一段片,,,,~*豪死啦!||!
除得潚灑,,,,*]]快出碟啦|!|!|
我要有那小段的...*))
這小段,,,,,看了3次才看到他除衫,,,,*]](別想黃色)
頭都快入了電腦....真辛苦我啦!||!
pic:ageha限量T呀!||!|
點解之前冇人提過啦,,,,*]]
如果我知....訂左你啦|!|!
想要啦!|!|>.<限量的,,,,美...
日文的那個,,,偷人家的...*]]
放送會時教的那句,,,,~*
聰明人才曉讀的啦!||!
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|