|
今日無咩野呀...
2點幾個陣琛同珊話著LOLITA去MK"問我去唔去...我緊係唔去啦...仲有去MK咁遠.....不過我約著左佢哋係新都到行左一陣..遲到呀..!!...搞到我要係到呆企左幾分鐘-33-..之後有勁多人係到研究佢哋件LOLITA囉...想點呀=U="望住哂囉...有條友話<嘩!白雪公主呀>O哂囉-o-"..我變左異族xd....之後行企得半粒鍾=V="........淨係去左CRAZY ROOM兜左個圈...本來想BUY袋嫁...最後都冇BUY.........之後佢哋走左lu......我就去M記BUY FOOD......之後係屋企PLAY COMPUTER.....DO HW,,,一日做一樣HW~HAA.....
P.S. 好消息呀!!!22號返小學BBQ,,,可能可以見到佢呢......... |